San Diego / Los Angeles

30 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Om 11.05uur hebben we dan onze vertrouwde vierwieler in moeten leveren. Van te voren is hij nog lekker schoongemaakt. De man van cruise america vroeg of er nog zaken waren voor de onderhoudsmonteur. Nou die hadden we. Van de filters in de airco die vastzitten, tafel die loszit tot aan de onderste buitenspiegel aan de bestuurderskant die er af en toe uitvalt. Vanwege deze 'gebreken' kregen we nog een tegemoetkoming. Altijd leuk.

Met de uber taxi naar autoverhuurmaatschappij Alamo op het vliegveld van San Diego. Voor een kleine meerprijs kregen we een iets grotere auto. Accoord. Echter we kregen niet een iets grotere maar een ford-SUV. Zo eentje rijdt er bij ons niet eens. Daar konden we onze bagage wel in kwijt.

Wat rijdt dat toch heerlijk als je onze trouwe vierwieler gewend bent. Niks rammelt meer, geen laatjes die openvallen.

We verblijven deze 2 dagen in Best Western hotel vlakbij het vliegveld (nog 20min rijden). Lekker weer slapen in een 'gewoon' bed.

Vanmiddag zijn we Beverly Hills rondgereden met natuurlijk Rodeo Drive, Hollywood signs en het mooie uitzicht over Hollywood.

Vervolgens een lekker verantwoorde pizza gehaald en lekker baseball op tv kijken.

Morgen eerst ontbijten en online inchecken en dan staat er nog de walk of fame en de studio’s van warner brothers op het programma. Savonds tassen opnieuw inpakken en dan vliegen we woensdagmorgen via Houston naar Amsterdam. Spannend wordt nog of we de aansluitvlucht halen. Vlg United bedraagt die 30 minuten en wij hebben 38 minuten transfertijd. Ach we wachten wel af. Als het goed is, landen we donderdagmorgen rond 09.20uur op schiphol.

Dit zal de laatste blog zijn. Hopelijk vonden jullie ze leuk om te lezen. Wij hebben dit een onvergetelijke reis gevonden. Heel speciaal dat we onze droomreis met z'n 4en hebben kunnen maken. Bedankt dat jullie hem hebben gelezen. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom op ons adres Frederik Hendrikstraat in Zeelst.

Bye bye. See you!!