Now in Pismo Beach but on our way to San Diego

27 augustus 2016 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

Donderdagmorgen kregen we te horen dat de campground in Marina waar we savonds wilde overnachten, vol zat. We besloten om maar onderweg wat te bekijken.

'S Morgens hebben we nog in de outlet in Gilroy geshopt, zodat er wat schoenen weggegooid kunnen worden.

Onderweg keken we ook naar onze campground voor vanavond. We kwamen uit op Chaparral campground. Deze campground was wel met water en elektriciteit maar tegen het MAZDA racecircuit waar de wedstrijden vd BMW's plaatsvonden. Ze begonnen smorgens pas om 09.00uur maar dan waren wij allang wakker. Het was in ieder geval beter dan in SF waar de medewerkers chagrijnig waren.

'S middags reden we richting Monterey om daar de 17 mile drive tussen Pacific Grove en Pebbles Beach te rijden. Mark keek z'n ogen uit. De golfbaan die dwars door een woonwijk, langs de zee waar vele championships op gespeeld zijn. Ondertussen stonden wij te genieten van het strand. Lars stond tot z'n knieën in het water. Hoe hoger de golven hoe mooier.

Mark kocht nog een nieuwe cap. Vervolgens gingen we naar Monterey Bay waar we een hapje gingen eten. Nog net voor het echt donker werd (rond 20.15uur) waren we 'thuis'. We waren doodop en dus gingen we vroeg naar bed.

We hebben uitgeslapen en toen vervolgden onze roadtrip naar Highway 1 / Big Sur. Schitterende uitzichten, mooie rotsformaties en zee-olifanten zagen we. Via Morro Bay belanden we vanmiddag in Pismo Beach op Pismo Coast Village rv resort. Gelukkig was er plek. Het is een mooie, grote en schone campground. Op loopafstand van de beach dus daar hebben we net de zonsondergang kunnen bekijken. Vanavond mogen we en gaan we dus weer een kampvuur maken. In California zijn er veel bosbranden gaande dus her en der mag er dus ook geen kampvuur aangestoken worden.

In Nederland is er een hittegolf maar hier totaal niet. We vetrokken vanmorgen met 12gr en kwamen vanmiddag hier aan met 24gr en nu om 20.00uur is het nog 19gr.

Morgen gaan we door met de terugreis richting San Diego. Lars wil graag naar Santa Monica omdat daar GTA is opgenomen. Eens kijken of we dat morgen of maandag/dinsdag (wanneer we naar LA gaan) bekijken.

Ajuu tot de next blog...