Waar gaan we vandaag heen? LA?

28 augustus 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dat was vanmorgen de vraag. Waar zouden we stoppen. Een ding is zeker maandagmorgen moet de camper ingeleverd worden in San Diego.

Misschien voor LA of misschien net daarna? Maar waarom niet in LA. Lars wil, vanwege GTA Playstation graag de pier van Santa Monica zien. De beelden in het Playstation spel zijn daar opgenomen. Ons oog is gevallen op Balboa RV park.

Na 3 uur rijden kwamen we er aan. Van grote trucks kwamen we nu in het walhala van sportwagens. Allerlei modellen die in Nederland niet te verkrijgen zijn, rijden hier rond. Mazaratti, porche, lincoln en aparte Mercedes modellen.

Onderweg hadden we het baseballstadion van LA Dodgers gezien.

Bij de incheck bleken het leuke en gezellige beheerders te zijn. Ze wilden ons overal mee helpen. Hij heeft zelfs de camper op z'n plek gezet en alles aangesloten. Tafeltje voor bij de camper regelde hij ook. Hij bleek ook nog in de receptie een paar Emmy’s en zelfs een eigen echte Oscar had hij staan. Ja ja het waren echte.

Op naar de pier. Wat een mensen waren daar. Het grootste gedeelte was op zoek naar pokémons.

Lars herkende van alles in het GTA spel. Het begin vd pier, het reuzenrad en de achtbaan. Savonds hebben we de shops op Santa Monica boulevard bekeken en Kim is weer gelukkig gemaakt met veel make-up die in Nederland veel duurder is.

Ipv maandagavond de basebalwedstrijd vd Angels - chincanetti bekijken, hebben we besloten om morgenmiddag om 1pm de topper LA Dodgers- Chicago Cubbs te bekijken. Smorgens gaan we al wat inpakken en dan rond 4 uur rijden we naar San Diego. Deze laatste campground moet nog geboekt worden.

See you next time..