Het koude San Francisco

25 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we wat geshopt en nog wat cultuur gesnoven.

Smorgens zijn we door onze taxi afgezet bij Union Square om nog wat te gaan shoppen. Het viel ons tegen en dus gingen we weer naar Fisherman's Warff om daar te lunchen. Sandra had ons gisteren een tip gegeven om bij Boudin soep in een brood te gaan eten. Erg lekker was hij. Lars had een pizza. Omdat we hier gisteren ook sl wsren, besloten we terug naar de camper te gaan. We gingen met de camper de Golden Gate Bridge over.

Bij de camper aangekomen had Mark zich buitengesloten. Kim wist welk raampje er nog een heel klein beetje openstond dus hup Lars er doorheen en zo was dat probleem ook weer opgelost.

De Golden Gate Bridge lag traditiegetrouw in de wolken. Het was er koud. Na wat foto's gemaakt te hebben, reden we door naar Sausalito. Hier scheen wel de zon. Een leuk idyllische dorpje.

Savonds hebben we weinig gedaan. Ik heb nog gekeken wat we morgen gaan doen. De campground proberen te bespreken. En op tijd naar bed..