Voorbereiding reis NY en westkust Amerika

1 augustus 2016 - Veldhoven, Nederland

Welkom bij onze blog. Gisteren bij de benzinepomp attendeerde Nancy ons erop en we hebben het meteen aangemaakt. We willen jullie op de houden en brengen van onze langgekoesterde wens om naar Amerika te gaan. Hopelijk vinden jullie het leuk. We zijn benieuwd naar jullie eventuele reacties.

Wat pak je allemaal in. Eerste gedachten waren 2 rugzakken en misschien nog 1 rugzak. We kwamen er wel snel achter dat dit voor 4 personen erg krap was. Uiteindelijk hebben we 2 rugzakken en 2 grotere trektrolley's en een trolley voor de handbagage. 1 grotere trektrolley zit vol met spullen die we pas in de camper gebruiken.

Morgenmiddag vertrekken we naar de Valk Schiphol. De auto kan daar 31 dagen blijven staan en de pendelbus rijdt op tijden dat wij vertrekken en aankomen. We blijven daar overnachten en ontbijten en dan om 05.45uur met de pendelbus naar Schiphol. We vertrekken om 09.15 naar New York.

Tot de volgende blog ..

1. Karin:
    1 augustus 2016
    Tijd om te.gaan.!! Heel veel plezier alvast en een goede.vlucht!!
    Superleuk initiatief dit, ik blijf t.volgen!
    Gr uit San Pere de Pescador
    Karin, peter en marco
  2. Nancy:
    1 augustus 2016
    Heel leuk ik ga jullie volgen veel plezier samen
  3. Annemiek:
    1 augustus 2016
    Leuk hoor! Heel veel reis plezier toegewenst op jullie roadtrip door the USA....Ik ben zeer benieuwd hoe t kamperen jullie gaat bevallen. Alhoewel of je daar echt van kunt spreken met een luxe camper?
  4. Astrid Bras:
    1 augustus 2016
    Heel veel plezier daar in de States. Geniet ervan en van elkaar.
    Groetjes uit Egmond.
  5. Karin leemans:
    1 augustus 2016
    Heel veel plezier in de States en geniet van elk moment op jullie mooie reis!!!
  6. Dick en Marlies:
    2 augustus 2016
    Wij wensen jullie veel plezier op jullie trip in de states. Veel plezier kom gezond weer terug.