Na 5 dagen alweer

8 augustus 2016 - Twentynine Palms, California, Verenigde Staten

Daar zijn we dan eindelijk. Na 5 dagen hebben we ook savonds wifi en kan ik een blog schrijven.

Woensdag zijn we aangekomen in Amerika in het bruisende NY. Douane ging goed. Ik heb zoveel border security gekeken waar het niet goed ging. De enige vraag die we kregen was bij het zien van een Turkse stempel in onze paspoorten. Hij vroeg beleefd in welk gebied. Nearby the syrvian border? We zeiden: no no no.

De taxi zette ons af bij het hotel dat op 25 meter van Times square. Dus wij arriveerden op de drukste tijd. Jeetje mina wat een drukte. We gingen wat eten bij hardrock café.

Verder zijn we naar kim haar grootste wens geweest, naar Carlo's bakery in Hoboken. Wat een schattig winkeltje maar leek helemaal niet op de winkel die je op tv ziet. We hebben een heerlijke canoli gegeten. Dat is de specialiteit van Buddy.

Savonds op tijd naar bed, want de volgende dag zou erg druk worden. Smorgens geontbeten op times square met een croissantjes en een broodje omelet. Zelf had ik een ranzig broodje maar ja beter iets dan niets. We gingen lopend naar het fietsverhuurbedrijf vlakbij central park.

Het verdere verhaal vertel ik een volgende keer want we gaan nu slapen.

1. Nancy:
    8 augustus 2016
    Leuk zeg wij zijn inlas vegas ook ij de winkel van buddy geweest. 2 uur wachten maar geweldig om te zien. Geniet van de verdere reis.

Groetjes nancy