Page/Lake Powell en nog zoveel meer wereldwonders

13 augustus 2016 - Powellmeer, Verenigde Staten

Eergisteren hebben we weinig gedaan. We hadden al een paar drukke dagen achter de rug. 's Morgens zijn we naar de beach aan Lake Powell gegaan. De uit Nederland meegenomen koelbox vol geladen met fruit , handdoeken en zonnebrand mee en op naar de beach. Van veraf leek het water blauw maar eenmaal erin bleek het bruin te zijn. Niet raar eigenlijk want de Glen Canyon zijn toch ook behoorlijke bruine rotsen.

Een week voordat we vertrokken zijn we nog naar Egmond aan Zee geweest maar het uitzicht over Lake Powell was toch wel adembenemend.

Smiddags hebben de Kids niks gedaan. De wifi was goed dus die hebben van alles bijgewerkt ed. Mark en ik zijn naar het hotel gelopen alwaar we een lekker ijsje en wat drinken hebben gepakt. We kwamen er toen ook achter dat de camping in de state Arizona ligt en het hotel (1 mile verder) in de state Utah. Tijdsverschil dus 1 uur

' sAvonds hebben we gegeten wat we nog in de koelkast hadden liggen. We gingen op tijd naar bed want morgenvroeg gaan we al vroeg naar de Lower Antelope tour.

Sleep right..